۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۱۷

مكتبداري خبر داد:

پنجمین نمایشگاه و جشنواره پیوند آسمانی در کردستان برپا می شود

پنجمین نمایشگاه و جشنواره پیوند آسمانی در کردستان برپا می شود

سنندج - خبرگزاری مهر: سرپرست معاون امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی اکبر (ع) و حضرت فاطمه (ع) پنجمین نمایشگاه و جشنواره پیوند آسمانی همزمان با سراسر کشور در کردستان برپا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهنگ مکتب داری ظهر چهارشنبه در نشست دبیران ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان اظهار داشت: ازدواج مهمترین تصمیم سرنوشت ساز در زندگی جوانان مورد توجه خاص جوامع است.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان بر آن است تا با کمک تمامی دستگاه ها و سازمان های مرتبط  و رسانه ها به فرهنگ سازی هر چه بیشتر در این زمینه بپردازد تا به این وسیله توجه جامعه را به ازدواج جوانان و نقش و جایگاه ارزشمند آن در اجتماع امروزی معطوف کند.

سرپرست معاون امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان کردستان بیان کرد: موج آفرینی برای همکاری منسجم ملی در امر ازدواج جوانان، فرهنگ سازی در زمینه الگوی ازدواج اسلامی، اطلاع رسانی و افزایش آگاهی های مورد نیاز جوانان و والدین در موضوع ازدواج و خانواده از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

مکتب داری یادآور شد: تقدیر و تجلیل از خادمین ازدواج و پر رنگ کردن ارزش های اجتماعی نظیر خدمت رسانی در این زمینه، هم افزایی دستگاه های اجرایی برای حمایت از ازدواج جوانان و معرفی مراکز، موسسات و دستگاه های فعال در امر تولیدات فرهنگی ازدواج به جوانان، خانواده ها و گروه های مرجع از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی ادامه داد: هدف کلی برگزاری پنجمین نمایشگاه و جشنواره پیوند آسمانی بزرگداشت روز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به منظور الگو سازی برای ازدواج جوانان است.

سرپرست معاون امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: اطلاع رسانی و تبلیغات شبکه استانی، عرضه محصولات فرهنگی و هنری با موضوع ازدواج و خانواده، معرفی خدمات و برنامه های بخش دولتی و غیر دولتی، معرفی محصولات مرتبط با ازدواج در حوزه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی با اگوی ایرانی اسلامی با توجه به منویات مقام معظم رهبری و سیاست های سال حماسه اقتصادی، سیاسی از جمله محورهای برگزاری این جشنواره است.

کد خبر 2133731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha